GoldenSnuff hat geschrieben:Nein, IB ist kein Nachteil....ich habe nur bisher nicht gewusst, dass Mirus das Clearing nicht selber macht......
Wie gesagt....ich hätte Bauchschmerzen, wenn irgendwas beim Broker oder Clearer schieflaufen würde.......aber wenn´s nur die Daten sind.....da wird es doch für Mirus Alternativen geben.....dann muss man eben einen anderen Anbieter als Zen-Fire nehmen.....oder Zen-Fire bekommt das ganz schnell in den Griff !
Im letzten Statement haben die geschrieben:
Dear Traders,
The stability of your trading solution remains our number one priority. Following the ZenFire service interruptions experienced over the past week, we want to ensure you have additional options to trade your account.
We are currently exploring multiple solutions for our traders and expect to have an update on an alternative connection within 24 to 48 hours.
In addition, you can transition your current Mirus account to an interim trading solution based on your FCM.
To start your transition, please contact your broker here at Mirus or Mirus Support at 312.262.1288 to discuss the connectivity options currently available.
Thank you again for your continued patience.
Was denkst du?