GoldenSnuff hat geschrieben:Ich will´s nicht übertreiben....war ein sehr solider Vormittag.....Wetter ist super....daher erstmal Frischluft und am Nachmittag weitermachen !
Bis dann !
Okay bis später

Moderator: Moderatoren
GoldenSnuff hat geschrieben:Ich will´s nicht übertreiben....war ein sehr solider Vormittag.....Wetter ist super....daher erstmal Frischluft und am Nachmittag weitermachen !
Bis dann !
Bis dann !
Bis dann !
GoldenSnuff hat geschrieben:GoldenSnuff hat geschrieben:DJ MARKET TALK: A Very Weak Start In The Peripheral Markets
0743 GMT [Dow Jones] There has been a very weak start in the peripheral markets after S&P downgraded Spain by one notch late Thursday to AA-, outlook negative, and markets digest comments by EU Fin Min head Juncker that Europe must recapitalize its banks. In the 10-year market, Spain now yields 5.25%, 314 bps over bunds while Italy continues to weaken and offers 5.86%, 375 bps over bunds, waiting for the outcome of PM Berlusconi's vote of confidence. Belgium and France are also in the spotlight, with their yield spreads at or close to 1-year highs, at +225 bps and +87 bps respectively.
Da liegt dann wohl auch der Schlüssel für einen größeren Rücksetzer......falls man den Druck auf Frankreich erhöht......kann da nochmal was gehen nach unten....aber wohl nur dann !
Zurück zu Kaufen und Verkaufen
Mitglieder: 0 Mitglieder